Belangrijkste is niet te overeten en juiste keuzes te blijven maken...en vitamienen te blijven nemen. Buikspieren trainen zodat je darmhernia s kan tegenhouden. Dat is althans mijn logica ;) als je buik slapper wordt en je darmen plaats hebben om te zwemmen moet je ze vastzetten ipv knopen te krijgen en zo operaties kan vermijden. Ik ga dat proberen althans...fingers crossed !! op dit moment weinig sportklaar door knieprothese revalidatie en schouderpijn.
Ik hoop dat ik nog tussen 10 en 20 kg mag afvallen om zo bij te dragen aan een langdurigere betere gezondheid en actiever leuker leven. Ik ben zoveel minder moe en kan praten en lachen tegelijkertijd tijdens het wandelen. Jeeeee... ;) het is een nieuw hoofdstuk en zal er alles aan doen gezond te blijven !! Belangrijke taak ! 





Reacties

Populaire posts