Knieprothese...en vermagerstop

Ik ben een week verder. Knieprothese is gestoken. Godzijdank met 33 kg minder. Het is een helse operatie en heel veel pijn als je jonger dan 65 bent. Je spieren worden doorgesneden. Je hebt nog een grote dosis pijnprikkels. Je hebt je armen en buikspieren nodig om je die eerste 4 a 5 dagen recht te hijsen uit bed. Dat kan je niet met een bmi boven de 50. Punt. Dankbaar dat ik voor een bypass heb gekozen. Ik had geen andere keuze. Niet vermageren en de slijtage werd groter en groter.
Ik heb zeer weinig gegeten in mijn week ziekenhuis. Niet gesnoept. Enkel water en koffie gedronken en 2 cola zero s. Geen gram afgevallen. Maar ook niks bijgekomen. Dat maakt me zorgen want weinig kunnen bewegen geeft ook weinig verlies aan kilo s. Belangrijk is nu niet bijgekomen.

Reacties

Populaire posts