Kerst en een knieprothese ;)

Eerste kerst met een kiwimaagje. En dat valt goed mee. Ben zooo blij dat ik geen speciale goestingskes heb of gemis of dat ik het erg vind weinig te kunnen eten. Teveel eten wordt bestraft met overgeven. Dus waarom teveel proberen eten ? Ik kon van alles proeven. Dat is ruim voldoende !! Ik kan met alles ook meedrinken. Mij hoor je niet klagen. Hout vasthouden. Geen negatieve bijwerkingen of darmklachten. Content ZO CONTENT dat ik ondertussen 35 kg minder weeg !! Zeker nu met die knieprothese en het herstel daarvan. Een hoge bmi geeft slijtage van je structuur...je skelet. Je organen zwemmen in vet. Bij mij toch. Niet kunnen vermageren. Voor iedere 500 gr weken afzien. 1x gewoon eten dubbel zoveel erbij !!! Die gastric bypass was een geschenk. Deze operaties zijn al zo geevolueerd. De opvolging is belangrijk. Ik ben dankbaar want de slijtage aan mn kniƫn is groot. Prothese 1 is een feit. Revalideren is zoveel makkelijker met minder kilo s.


Reacties

Populaire posts