Voor t eerst niet meer starten met een 5.. in kleding ;)

Een dikke 3 weken ben ik geen gram vermagerd...das lang. En iedere dag op de weegschaal gaan staan helpt ook niet. Maar eindelijk is die 1 kg eraf en meer. Ik sta nu op - 28 kg. Ik kan eindelijk terug kleren kopen waar de maat begint met een 4 ;) en de eerste afzakkende broeken zitten in een zak voor spullenhulp. Heerlijk is het. Heb al terug een beetje hongergevoel. Porties blijven klein. Maar geen pijn meer bij het eten. En ik leer heel goed te voelen wanneer mijn kiwimaagje vol is. 1 hap teveel is overgeven. Daar valt geen vreugde uit te halen. Ik maak nog steeds teveel klaar. Porties zijn gewoon kleiner dan mijn hoofd kan koken ;) mijn huid is ietske soepelder ah wrdn maar valt zeeeer goed mee na 28 kg eraf ! Nog een kleine 20 te gaan...maar mijn lichaam bepaalt hoeveel het wil vermageren. Benieuwd.  Ik eet nog steeds veel en erg graag soep. En een nieuwe favoriet is proteinebrood van Aldi. Met avocado op. Verse koriander. Tomaatjes en gerookte zalm. Water in de mond heerlijk !



Reacties

Populaire posts