-31 kg 😎

Het gaat trager. Ik probeer om de 2 uren iets te eten. Ik snak niet naar brood en pasta maar kan er wel van genieten terug. Van een beetje toch...ik eet even graag enkel groenten en vlees of vis. De porties zijn al iets groter. Ik heb terug heel af en toe honger. Wil dan te snel eten en dat wordt meteen afgestraft. Ik dacht dat ik bijgekomen ging zijn...veel wijn gedronken de afgelopen week. Van bezoek naar bezoek en bij veel bijpraten en lachen werd er wijn geserveerd. Maar neen...geen zorgen moeten maken want gewicht gaat er weer terug af. Ik heb geen pijn meer bij t eten. Alleen als ik te snel eet en niet genoeg kauw. Wordt meteen afgestraft met overgeven. No fun at all. Dus ja...ik weet nu dat die laatste hap genoeg is en 1 hap teveel pijn, last en overgeven veroorzaakt. De pijn in mn knie verergert...een stok af en toe een feit en weer nog beperkter in bewegen. 4 dec...komt die kunstknie. Op hoop van zegen. Voor de rest is het fijn he...soepelder. iets laten vallen kan ik zonder probleem oprapen. Minder moe. Kleren zitten beter. Kan me mooier kleden. Ik straal...gewoon omdat ik goed in mn vel zit. Slik terug flinker mijn supplementen. Ik ga alle dagen nog met Maddoxke wandelen ondanks pijn. En iedere week zwemmen. Zou iets moeten doen aan krachtoefeningen...maar pees bovenarm nog steeds ontstoken. Wreed ambetant... hoop tegen 4 dec nog een kleine 10 kg af te vallen. Maar mijn lichaam bepaalt.

Reacties

Populaire posts