Jezelf gelukkig prijzen

 Ik ben al veel geconfronteerd geweest met kanker...in familie en vriendenkring. Zelf ook...in 2015 een kwaadaardige tumor op mijn schildklier ontdekt door reflux onderzoeken. En een TIA in 2013 maken dat ik al heb gevoeld wat dicht bij een afgrond hangen is. Nicole Schrickx was mn maatje op het werk. Samen begonnen. Leeftijdsgenote. Toen haar man weg ging kreeg ze door verdriet borstkanker en nadien een hersentumor. Maar ze was moedig en nuchter. Verdriet hebben die kankers veroorzaakt. En ik denk nog zoooooveel aan haar. Levenslustig. Chaotisch zoals ik ;) zo n lieve en een zalige vrouw. Ze heeft me bewust gemaakt door haar overlijden dat je altijd moet vechten en verdriet niet je lichaam mag laten opvreten...
Lieve Nicole ♡

 Solange was een dichte collega en we zagen mekaar ook af en toe buiten het werk. Solange en haar vrouw Kate waren a match made in heaven. Een paar dagen voor haar dood zijn Daisy en ik haar gaan bezoeken. Wij weenden .. zij troostte ons. En dan nog goed gelachen. Ze hield vh leven.van Kate. Kunst en cultuur. Ik mis haar nog altijd ♡

 en ons mama Mie...ook een directe collega geweest van in het begin. Ons Mie was begaafd met een extreem ontwikkeld 6e zintuig. Ze voelde dingen die niemand anders kon voelen. Ze legde kaarten. Leerde me is mediteren en visualiseren. In haar bed naast mij instructies gevende hahahaha...ze was zo zalig en spontaan en overgevoelig.. .ze koos voor euthanasie. Ze was niet bang vr de dood. Ze was als kind al is naar het licht geweest en teruggehaald. Dat maakte haar sterk. Annemie...die kan je nooit nooit vergeten omdat ze zo uniek was ♡ 

En al die andere collega s en vrienden en familie die veel te vroeg werden weggehaald. Daarom LEVEN.GENIETEN.HET BESTE LEVEN LEVEN.POSITIEF DENKEN. VECHTEN VOOR GELUK EN EEN GOEDE GEZONDHEID !! Een goede gezondheid is het meest kostbare bezit ! Al de rest kan je aanpassen. Veranderen.opnieuw beginnen. Dus je lichaam koesteren en er zorg voor dragen is belangrijk. Ik wil nog lang meegaan ondanks de mankementen. Maar ik ben blij dat ik het besef !

Reacties

Populaire posts