Food

Het is een constante zoektocht naar wat lekker is, goed verteerd en voor herhaling vatbaar is.
Ik kan mn kleine porties nog niet goed inschatten. Maak altijd teveel...en begin stilletjesaan het internet af te snollen voor receptjes en ideeën.

Begin vh jaar zag ik op vitaya een programma over restylen ve paar kamers + verhuis dr 2 zussen/stylisten. Een frisse start met vtwonen. Gepresenteerd door Sieg.En dat was zo tof. Bij 1 vd mensen waar ze een voor en na deden was bij de Poolse Marta. Een zotte toffe vrouw met een klein ukje uit Sint Niklaas. Kwam haar nadien tegen op Ikea. Babbeltje gedaan en bleek dat ze een echte foodie is. En ook een boek heeft geschreven of meerdere zelfs al 🤔 Ik volg haar op instagram " everyday Marta"en ze heeft tonnen inspiratie om te delen. Haar recepten zijn geweldig en haar foto s to die for 😉. En zo leer ik iedere dag bij wat te eten en wat niet. Ik zondig af en toe. Moet nog een goeie routine vinden. Maar ik ga niet klagen. Er is 24 kg af op 3 maanden. Voelt geweldig aan.







Reacties

Populaire posts