Spuiten en hoop

 hoop ;)

 2 spuiten met gel gekregen in mn knieën. Is genetisch bepaald...mn moeder heeft het ook geen kraakbeen meer. Maar door de jaren teveel gewicht meesleuren heeft enorm vlugge slijtage veroorzaakt. Orthopedist denkt met in iedere versleten knie een gelspuit te zetten en blijven te vermageren dat ik geen protheses nodig ga hebben. Ik geloof hem graag. Dokter Jaeken is een eerlijke duidelijke man. Mijn kinesiste heeft me krachtoefeningen gegeven voor mn bovenbenen. En ik zit aan 18 kg minder. Ik ben moedig. Ik heb hoop. Ik doe mn best. Ik denk dat ik veel te weinig eet, maar met dit weer kan ik alleen maar aan drinken denken ipv aan eten. Ik ga dat is moeten checken bij het team...rond 11 aug bloed laten trekken en bespreking ervan 21 aug. Benieuwd of er tekorten zijn. Ik duim van niet. 

Reacties

Populaire posts