Ik beitel mn weg naar een betere gezondheid

 ik meen als ik zeg dat ik volslank ook mooi kan vinden. Alleen heel zwaar vind ik lelijk. Maar voor mezelf kan ik alleen maar zeggen dat ik een gezonder lichaam wilde. Geen esthetische redenen.Het mijne wilde gewoon geen afstand doen van mijn "teveel" ...dan maar drastischer. Mijn rechterknie blijft pijn doen en steeds terug erger. :(  Ik vrees dat teveel slijtage en te lang teveel gewicht nefast zijn geweest. Maar voor de rest is het een kado deze bypass. Het gaat trager dan de eerste maand. Maar ik smelt langzaamaan...en alles gaat vlotter EN beter EN makkelijker. Kleren passen beter. Buik zit niet meer in de weg. En ja, ik vind mezelf mooier en stralender en pittiger. NOG levenslustiger 😉 dankbaar dat ik een excellent team heb in het ziekenhuis van Reet. Gesteund en gemotiveerd. Vroeger kon dit allemaal niet. Mijn overgrootmoeder was erg zwaar en is jong gestorven. Had zoveel baat gehad bij deze operatie. Je moet je gewoon goed informeren. Een goede chirurg en goede opvolging kiezen. En je op tijd laten checken zodat er vlug ingegrepen kan worden als het fout loopt qua nevenwerkingen en lasten.

Dankje wetenschap en dankje aan mijn familie en vrienden voor de liefde en steun

Reacties

Populaire posts