Haaruitval en bloedafname


  ik had al ergens gelezen dat je haaruitval kon krijgen na een bypass. Ik was dat helemaal vergeten tot mijn dochter er opmerkingen over maakte in ons zwembadje. En over veel haar in hetvputje vd douche. Bij iedere wasbeurt had ik toch wel veel haar in mn handen. Afgelopen week had ik na zwemmen in bad met chloor heel veel knopen in mn haren. T duurde eventjes voor ik die eruit had. Ik kon mn ogen niet geloven hoeveel haar ik vasthad iedere keer. Gelukkig heb ik heel veel haar ...maar toch wel effe schrikken. Geinformeerd bij mn chirurg dr D. Wacht nog op een mailtje na zijn vakantie. En er is gisteren bloed getrokken voor een controle bij endococrinologe 21 augustus. Om te kijken of ik geen tekorten heb ondertussen. Iemand raadde vitamienen aan vr mn haaruitval en splitsende nagels. Ik vergeet soms mn multivitamienen in te nemen en mijn zakjes calcium. Ga strenger moeten zijn op mezelf ! Te belangrijk !

Reacties

Populaire posts