Geen honger ... geen goesting





Bijna 18 kg gone...eten blijft een issue. Geen hongergevoel, geen goestingskes, maar lichte pijn. Ik drink een hele dag door. En ik hoor van anderen dat doordrinken er niet meer bij is sinds een bypass. Ik oefen blijkbaar heel veel want ik kan al klok klok klok klok doen...geen heel glas maar toch al vrij veel. Ik dronk voor mijn bypass 3...4 liter bruiswater, thee, etc...per dag...nu zit ik toch ook al aan een 3 liter. Eten...dat was beter maar ik blijf het lastig vinden. Kon beter vast voedsel eten in het begin. Nu meer last. Soep. Fruitpap.vis.sappig fruit gaat vlot. Stoof ook terug witloof en vind dat heerlijk. Neem 2x per dag Pantoprazol voor mn maag. Calciumzakjes 2x 500 mgr en multivitamienen. Had ik het maar eerder laten doen heb ik me al dikwijls bedacht...die bypass. Buiten mn kapotte knieen voel ik me top. Er is ruimte voor verbetering op alle vlakken maar op vlak van gezondheid en lichaam ben ik ah streven ;)

Reacties

Populaire posts