Eerste check up met bloedafname

Vorige week maandag bloed laten trekken en gisteren bespreking van de resultaten bij de endocrinologe. Ik was bang of beter...ongerust. in juli erg weinig gegeten door de warmte. De speciale multi vitamienen voor mensen na een bypass. De kauwtabletten deden me kokhalzen. Dus ik nam ze minder en minder. De calcium oploszakjes vergat ik regelmatig. Nam gewone multivitamienen om toch iets te nemen. Mijn apothekeres had op een avond alle vitamienen vergeleken en niks is zo veelzijdig als de speciale multivitamienen. Het maakte dat dit in combinatie met weinig eten wel eens zuur zou kunnen opbreken. Maar perfecte score. Alles tiptop. Ik heb staaltjes van andere vitamienen meegekregen. Advies qua dagschema eten van Elke de dietiste. Ik zet nu een alarm in mijn gsm dat iedere 2 u afgaat zodat ik toch iets klein eet. Ik ben niet alleen. Er zijn er nog die sober eten of te weinig. En last zoals ik met brood. Pasta verteert ook minder goed dan rijst bev. Vlees bekomt me niet. Steek af en toe een paar sneedjes filet de sax in mn mond. Dat lukt. Eiwitten/ proteinen moeten op punt blijven ingenomen worden. Anders eet je lichaam je spieren op en je wil geen spieren verliezen. Juist winnen en vet overboord gooien. Hrt is wat zoeken en aanpassen. Maar ik word super gesteund door het team in Reet. Ze willen dat hun bypass mensen het goed doen of goed blijven doen. Ik ga niet klagen maar het gaat trager dan in het begin. 21 kg op 2 maand en half. Ja super toch ;) I know maar t mag blijven gaan. Ik wil erg graag 40 kg eraf en dan weer zien hoe ik me daarbij voel. Maar mijn lichaam bepaalt hoeveel het eraf wil. Het kan

plots stoppen of blijven doorgaan

Reacties

Populaire posts