Tis beter ;)

Maag is beter. Kan terug beter vast eten zonder al teveel pijn. Pilletjes helpen. Het vermageren gaat wat trager dan maand 1...maar ik klaag niet. Een goei 15 kg...bijna 16 eraf. Ik krijg meer opmerkingen over dat je t goed begint te zien. Sommige zijn zeer gul met complimenten anderen zeggen dat er nog veel af mag. Tja...dat is al heel mn leven zo. De generatie van mn ouders. De collega serviceflatgenoten zeggen soms de meest bizarre dingen. Ik begrijp nu beter waarom mijn moeder vroeger altijd zei dat mannen alleen maar magere vrouwen mooi vinden. Het is een generatie " issue". Ik kon het niet laten in de groep te gooien dat ik geen enkel probleem heb te daten. In tegendeel...stilte...hahahaha. Soms is het heerlijk zo n momenten af te dwingen. Ik wilde geen maagverkleining omdat ik mooier, beter of een betere plaats op de datingmarkt wilde. Ik zat al goed in mn vel met maat 52. Het is mn gezondheid. Pijn reduceren. Meer actief kunnen zijn.  Ik ben bijna heel mn leven ingepeperd dat ik op een mindere plaats stond. Niet waardig of mooi genoeg. Hoe dom dom dom dat ik dat geloofde. Het hangt af van jezelf. Hoe goed je in je vel zit. Zelfzekerheid. Stralen. Voel ik me beter nu. Ja...tuurlijk. 15 kg minder meesleuren is al zalig. Alles gaat vlotter. Ik mis niks van eten. Ik was geen snoeper, geen vettige eter, geen overeter...maar altijd met smaak gegeten en goei porties. Denkende niet zonder brood en pasta te kunnen ...niet meer kunnen drinken    ( water cola zero sap thee ) is een groter issue. Eten...met smaak. Maar geen gemis...naar niks. Bizar. Nog geen seconde spijt gehad. Misschien wel...dat ik het eerder had moeten doen.

Reacties

Populaire posts