Er is een maand voorbij en - 13 kg ;)

Zoooo lang gevochten om er een halve kg af te krijgen en nu vliegt het eraf. Het is zalig. Tuurlijk ben ik euforisch ;) ik heb geen hongergevoel. Moet mezelf dwingen te eten. Ik vergeet het soms. Eten is totaal geen prioriteit zo lijkt. Dorst heb ik veel...maar mijn GB SQUAD zegt dat het hongergevoel terugkomt. Dat je best iedere 2 u eet. En gezonde keuzes blijft maken. Maar dat lijkt geen issue...omdat ik al gezond at...maar ruime porties bedenk ik me . Nu is een halve sandwich ruim genoeg. En een kom soep gaat vlotter al doe ik daar ook 20 min over. Mijn buik is geen dode zee meer hahaha. Gewoon 5 gaatjes die genaaid zijn...mijn buik...zie ik ...het stuur in de auto is al veel verder van mn buik


Ik reed bijna tegen andere auto toen het me opviel daarstraks hahahaha heerlijk zo n momenten. Vlees kan ik niet goed verteren. Gehakt...korteletje geprobeerd...goed gekauwd...viel als een blok op mn maag. Half uurtje moeten gaan liggen. Vis gaat super. Mijn geliefde filet de sax ook. Soep top. Sushi check. Pikant zure soep van mijn Asia chinees check. Préparé met ajuin check. Fruit check. Gestoofd witloof check...rauwe tomaten nope...het is wat zoeken. Ik voel me nog zwakjes maar ben het ah opbouwen. Minder pijn. Vlotter de trap op. Alleen mijn kapotte knie blijft pijn doen. Minder pijn maar er moet meer af vooraleer dat echt kan kantelen. Ik voel dat ik straal...eerste negatieve opmerking is gepasseerd " amaai binnenkort ben je magerder dan ik...??!!" Met een verontwaardigde blik erbij. Tja...tis dat ik al jaren zoveel pijn heb en een lichaam dat niet mee wil heb. En ontstekingen en niet willen vermageren. Kapotte knieën en artrose. En een TIA in mn hoofd en een kwaadaardige tumor op mn schildklier...yes I am so lucky ;) ach ...het is wat het is. Ik hoop gewoon op minder pijn. Actiever zijn. Minder ziek.. en ja als daar bij komt er beter uitzien. Dankje dan...mijn chirurg zei vorige keer " wapen je al aub want je gaat meer en meer stralen en niet iedereen gaat je dat gunnen..." ik was daar effe stil van...maar tis menselijk dat niet iedereen je meeval gunt ook al heb je al een dosis ellende achter de rug...op dit moment geniet ik van de veranderingen en mijn te zware lichaam dat ah wegsmelten is ;) happy. Sorry voor de niet fans :)

Reacties

Populaire posts