Week 1 -4 kg

Ik was al is op de weegschaal van de ouders gaan piepen maar die staat niet 100% goed. Weegschaal besteld. Mij voorgenomen maar 1x per week te gaan wegen en dat is op donderdag. Omdat op donderdag ik geopereerd ben.
Vanmorgen gewogen.
-4 kg tot op de gram zelfs ;) Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee !
Pijn ok, slaap beter, kinesiste heeft op mijn schouder en nek gewerkt, de huisarts is langs geweest en bloeddruk ok, longen ok, polsslag ok , maar ik had hem laten komen voor een schimmelinfectie. Er is antibiotica gebruikt tijdens de operatie en ik heb het meteen vlaggen.
Lastig en ambetant. Efkes afgevraagd of ik dat hier wel zou delen. Maar t hoort erbij. Wie zich ooit nog zou laten opereren en je hebt er ook zo snel last van als ik. zeker vragen voor pilletjes tegen interne schimmelinfecties.
VANDAAG ook eerste dag PUREE ;) weer content !
Vis gestoomd en patatjes. straks soep voor de groentjes of bouillion. Maar nu die puree....beetje minarine en kruiden. Heeeeerlijk ! De hoeveelheid kan ik nog niet goed inschatten. Ik had weinig genomen maar het is nog veel minder. Dat is iets dat wel zal komen...dat je kan inschatten bij het koken hoe weinig weinig is...
Begonnen met grote zin , kleine hapjes, constrained hahaha...maar al vlug is het genoeg.
Ongelofelijk....
Ik mis mijn bruiswater, maar het is haarlbaar. Het is mijn enige verslaving : BRUISWATER. ne goeie straffe bubbel dan wel en goed kunnen doordrinken.
Helaas dat zit er een tijd niet meer bij...ik drink ook graag plat water. gelukkig. En ik drink ook cola zero en cola light die ik plat roer en drink. thee, koffie...geen sappen nog niet.
Al kijk ik uit naar terug s morgens appel, wortel en gember door de centrifuge te halen.
Gaf altijd een energieboost !

Er was een programma op Ned 3 Broodje Gezond over het gebruik en het niet gevaarlijk/gevaarlijk zijn van zoetstoffen.
Blij dat dit is uitgelegd. Ik ben er gevoelig aan ook aan alle E's in voedsel. Maar het is geen gif, het is niet kankerverwekkend. Het heeft geen voedingswaarde whatsoever. Het is natuurlijk. Want ze scheiden het van andere stoffen. Ze maken het niet uit verdorven plastieken zakjes of zo hahahaha
Misschien kan je het terugvinden op you tube. Ik vond het erg boeiend !

Naar de ORTHOPEDIST geweest voor mijn knieprothese. Geen operatie als de pijn nu al iets minder is. Wachten tot er minstens 30 kg af is en blijven opvolgen. Mijn knie is erg versleten zei hij, maar hij gaat niet opereren als het nog betert met gewichtsverlies. Op hoop van zegen.

Op naar week 2. Nog zwakjes en mijn buik is een blijvende oorlogzone. Maar nu aansterken en beter worden.












Reacties

Populaire posts