Very IJL in het hoofd

Vannacht eindelijk is doorgeslapen. Slaap al 3 nachten in de zetel. Makkelijker en koeler. Maar Maddoxke komt straks naar huis en de zetel is zijn paradijs. En ik wil gerust kunnen slapen. Hij kruipt altijd heerlijk in de vouw van mn benen maar voel me dan schuldig als ik me wil verleggen en hem wakker maak hahahaha I know I am a " watje 😉". Duizelig en lichthoofdig vandaag. Slapjes ...ok maar ijl. Heb mijn gb squad gevraagd of het normaal is. Eentje antwoordde al dat zij dat ook had. Mijn gb squad is een groepje van vrouwen die de laatste 7 jaar en minder een bypass hebben gehad. En zelfs op 2 jaar tijd verandert er al veel. Eentje had nog geen 2 jaar terug een sonde gekregen na de operatie. Doen ze nu al niet meer. Een andere moest bijna een maand vloeibaar eten. Ik mag vrijdag al beginnen met puree jeeee ;) . Als je alleen bent moet je op hulp rekenen. Ben een slechte vrager. Maar ik weet dat het moet. En er wordt regelmatig hulp aangeboden. Ik grijp het met beide handen aan !!! Straks naar de orthopedist. Mijn rechterknie is het ergste versleten en heeft een prothese nodig. Wanneer beginnen ze daar aan ? To be continued..




Reacties

Populaire posts