Nog een platte vijg ,maar content

De teller staat op -7 kg
Dinsdag op controle bij de dietiste en de chirurg.
Natuurlijk maakt dat een mens enorm blij dat de teller op -7 kg staat ! Ik ben nog vrij zwakjes vind ik...vandaag eerste keer terug gaan wandelen met Maddox en dat deed deugd. Korte wandeling.
Het ging traag maar zeker en dat is top !
Gisterenochtend een gewonnen boke gegeten met wat aardbeien en beetje banaan. Ging...traag , maar het ging erin.
Soms gaat het goed en dan gaat het weer heeeel moeilijk. Deze ochtend was eten geen happy meal ;)
Mijn boterhammeke wilde er niet in zonder pijn. Dan maar stoppen.
Alsof iemand je slokdarm dichtknijpt en je vies in de ogen kijkt en zegt " no fucking way dat jij deze boterham gaat eten en ik zal nog eens wat harder nijpen seh...!!!"
Dat zijn de niet vrolijke momenten.

Ik ben al met mijn ouders iets gaan eten s middags.
Zij eten voorgerecht en hoofdgerecht en ik enkel soep. Neen, dat breekt mijn hart niet. Is heel ok...
Ik kan goed drinken en dat is een geruststelling. Ik drink veel liever dan ik eet. Mijn bruiswaterverslaving geeft weinig afkickmomenten. Ik drink cola zero en ga er met een lepeltje door zodat de prik eruit is. Dat is prima.
Neen, bij dorst kan je niet meer " klok klok klok" doordrinken.
Maar alles went.
De hoeveelheden dat ik kan eten zijn kleeeiiiin...
Kan niet wachten om de eerste zak met kleren in de container te droppen als te groot...een nooit meer zak ! Het is een fijne gedachte dat ik deze tijd volgend jaar voor de eerste keer in meer dan 20 jaar magerder zal zijn en fitter dan ooit. Was ik een kat zou ik spinnen hahahaha...



Reacties

Populaire posts