net op controle geweest ...ik heb een smile tot achter mijn oren ;)

Vandaag op controle geweest bij dr De Coninck en bij diëtiste Elke.

Het zijn schatjes...heb ik hen dat al gezegd ? hahahaha...ze zijn mee zo blij dat mijn lichaam dat niks wilde vermageren eindelijk in gang is geschoten. Wel met hulp van een bypass, maar het was de enige oplossing om een minder pijnlijk leven te hebben.

Ik was al happy toen ik deze ochtend op de weegschaal stond, maar blijkbaar is mijn weegschaal niet goed afgesteld en was ik nog meer afgevallen dan ik kon lezen op het schermpje in de badkamer.

De teller staat op -9 kg...zelfs 10 kg verloren aan vet. En zelfs gewonnen aan spieren !!
Mooi , zei Elke trots...ik vroeg haar dit nog een keertje te herhalen ;) " zeg het nog is Elke ...wat is het ? "
"Mooi" lachte ze.
Vanmorgen deed ik een kleedje aan dat ik al 3 jaar in de kast heb hangen. Gekocht na de scheiding. Verdriet , hartzeer en een kwaadaardige tumor haalde de kilo's er zo vlug af. Ik dacht vanmorgen " k ga is proberen...no way dat dat al terug zou passen..."
Maar jawel....het gleed over mijn lichaam. Ik was ervan ah tranen...

Ik ben dankbaar dat de operatie goed is verlopen, dankbaar dat ik een geweldig team heb in het ziekenhuis, dankbaar dat het vlot loopt en de pijn ok is. Ik ben nog heel moe en zwakjes. Mijn knieën zijn nog niet top genoeg. Maar ik hoop dat dat betert zodat ik tegen augustus er terug kan invliegen op het werk.
Ik ben dankbaar dat er tot hiertoe geen complicaties zijn en het vlotjes verloopt. Ik luister naar wat dit team zegt en doe wat ik moet doen.

Nu ga ik een tonijnslaatje maken met een beschuitje en tegen 20 u naar het voetbal kijken.

Ben content en opgelucht ;)





Reacties

Populaire posts