Naar huis...

Het is zo ver. Klaar om naar huis te gaan. Gisteren nog wat onzeker. Vandaag voel ik me zekerder. Minder pijn. Naar toilet geweest gisteren ( grote boodschap ) en vandaag ook. Dwz dat mijn darmen en maag werken. Happy met kaka.. who would have thought ;) bijna vlag uitgehangen hahahaha...het is vlot gegaan. Goed team gehad en goeie verpleging. Maakt het makkelijker. Pijn. Last. Overgeven met bloed eerste dag. Effe gedacht " omg waar ben ik aan begonnen ?" Alsof ik zelf had gekozen voor opzettelijke pijn. Het was nodig want mijn lichaam lijdt onder het gewicht en het wil uit eigen beweging geen kilo zomaar afgeven. Het moest. Het is beter zo. Ik ga voor een gezonder actiever mobieler lichaam/ leven. Was altijd spring in t veld. Heb dat zoooo moeten loslaten door mijn chronische gewrichtspijnen...gewichtstoename en veel ziek zijn. Heeft zo een blok gehangen aan mijn leven. Tuurlijk ga ik steeds door en vecht ik. Maar makkelijker is aangenamer.
Op naar revalidatie en mijn lichaam anders leren kennen. Mijn voornemen is heel lekker gezond eten. Kleine porties maar t moet me smaken. Ready for the adventure ;)

Zo ziet maagstreek eruit

Reacties

Populaire posts