I am a cheap dinnerdate ;)

Home again...doet goed terug in eigen bedje te liggen.
Ben nog platjes. Wandelen door het ziekenhuis naar de auto was zwaar. Paar keren moeten rusten. Pijn valt mee. Diep inademen gaat nog moeilijk...nu ik geleerd heb wat saturatie betekent denk ik dat ik zonder zuurstof niet genoeg kan ademen en die bloedcellen niet genoeg voorzie van zuurstof. Mijn innerlijke logistiek is nog niet top ;)
Wennen ook aan weinig kunnen eten en drinken. Allez ...zeeeer weinig. Wil toch genoeg drank binnen krijgen dat ik niet uitdroog...
Daarstraks was ik getoast brood ah weken in mijn boullion tot het pap werd. Heerlijk lekker
En terwijl ik ah bedenken was hoe weinig ik kan eten ik eigenlijk als resultaat de ideale dinnerdate ben hahaha ik lach veel en ik kost bijna niks aan eten. Soep en een glas plat water en done...ik verwacht veel uitnodigingen nu hahahaha ( grapje...alhoewel ;)  ).

 

Reacties

Populaire posts