Dag 3 na operatie

Veel pijn gehad in schouder en hals. Opgezette maag en darmen. Rugpijn...dag 2 bij eerste slok drinken bloed overgegeven. Paniek.stress.ongerustheid. Maar kan gebeuren, zei de dokter. Operatie is vlot verlopen en new adventure starts ;) dr
inken gaat met hele kleine slokjes. Doe een half uurtje over een tasje thee. Klein uurtje over potje yoghurt. Ben de papjes en shakes kotsbeu. Ik ben een hartige eter. Snak naar een boullion soepje...ik zit te duimen voor vanmiddag dat het soep is ;) jeeeee...gisteren was zitten nog lastig. Vandaag lukt dat al goed. Pijn is minder. Mag vandaag naar huis maar mag ook nog nachtje blijven. Wat ik ga doen...home alone en k ga me zekerder voelen als ik nog een nachtje in veilige handen kan recupereren.  Stappen gaat maar met die kapotte knie lastiger. Mag er niet aan denken dat die operatie er ook nog aankomt. Is nodig...maar hoop eerst van dit wat te herstellen.

Reacties

Populaire posts