Dag 10...pompoensoep en beschuit

Dag 10 en 5 kg lichter 😊 Met de 1.2 kg van voor de operatie.  Nu min 6.2 kg.
Blij...wat had je gedacht. Ik zie de veranderingen in mn gezicht al en voel het aan mn kleren. Het gaat snel...wat ongelofelijk is. Ben niet meer mager geweest in 26 jaar. New life for real ;)
Ontbijt is meestal yoghurt, kwark of boterham zonder kosten met smeerkaas of een shake. Ik eet een ganse dag door wat soep of bouillion. Heb al pasta gegeten met saus die ik eerst zoveel keren platbijt dat het superzacht is en dan pas doorslik. Eten gaat traag en met beetjes. Drinken gaat vrij goed. Water, cola zero waar de prik uit is, thee...
Ik doe wat gewichtsoefeningen met mn armen, stap iedere dag ietske meer. Moet nog heel regelmatig wat gaan liggen voor mn maag. Pijn onder controle. Knie beter , maar niet top.
Over het algemeen heel happy. Slapen gaat moeilijk vooraleer ik mn plekje vind. Me voorgenomen ieder kledingstuk dat echt te groot wordt weg te doen. Ik zal NOOIT meer dit gewicht zijn. Dus ook NOOIT meer nodig !

Reacties

Populaire posts