Effe stabiel qua gewicht...operatie knie in aantocht


 tis bedtijd...heb al lang niks van me laten horen. Drukte. Zorgen. De pijn in mn been en knie neemt toe. Operatie is op 4 dec. Ik tel af en dan weer niet. Knie is versleten. Het moet gebeuren maar bang voor pijn, onder narcose gaan en revalidatie. Gelukkig weeg ik bijna 33 kg minder. Kan me niet voorstellen dat ik dat extra gewicht had moeten meesleuren nu. Ik was graag 40 kg afgevallen tegen de operatie maar t gaat wat trager op dit moment...het afvallen. Heb sinds een paar weken terug een hongergevoel. Dat is 5 maanden niet geweest. Het knorrende gevoel is er soms terug. Nog steeds geen echt gemis naar eten. Gelukkig. Ik drink wel regelmatig een glaasje wijn of een biertje...blijft nefast hangen op mijn lichaam. Dus beter laten of sterk verminderen. Soms zin in cola. De echte...not good. En ik ben geen snoeper maar kleine zakjes gummiebeertjes in huis van Haribo en verdomme zit ik daar soms aan. Mijn enige verslaving die terug is is mijn soepverslaving en daar valt mee te leven hahaha. Ik zie nu ook het cijfer op de weegschaal. Mijn buik zit niet meer in de weg. Alles gaat soepelder. Makkelijker...moest ik geen kapotte knieen hebben en een ontstoken pees in mn arm sprong ik over tafel. Hahaha...gelukkig nog geen loddervel. Wat bijkomstig is maar toch fijn meegenomen. Alles is wel soepelder geworden. Boobies zie ik wel meer zakken...maar volgens de persoonlijke privéonderzoeken van mijn lichaam door iemand anders is dat nog zeer goed in orde ;) Mijn porties blijven klein qua eten maar soms gaat het van heeeel weinig en dan weer wat meer. Het is blijvend zoeken naar gezonde oplossingen. En ik kijk zelfs uit om in de toekomst te kunnen sporten. Who would have thought...??? ;) 

Reacties

Populaire posts